Διαχείριση Social Media... πόσο χρόνο απαιτεί?

Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνω κάθε μέρα στα Social Media της επιχείρησής μου για να έχω μια πετυχημένη παρουσία?

07 Jul

 

Απαντήσεις όπως “10 λεπτά” ή “περίπου μια ώρα” ή “αφιερώνω κάθε Δευτέρα 2-3 ώρες” δεν γίνονται δεκτές!

Επιτυχημένη παρουσία στα social media εξασφαλίζεται μόνο με στρατηγική και συνεχή παρακολούθηση και συμμετοχή.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα digital marketing της Advisable ξεχωρίζει τις ενέργειες που οδηγούν σε μια πετυχημένη social media παρουσία σε 3 κατηγορίες: τα καθημερινά, τα εβδομαδιαία και τα μηνιαία!

 

  • Καθημερινά λοιπόν, εμείς ελέγχουμε για σχόλια, μηνύματα, κριτικές και κοινοποιήσεις.

Αναρτούμε δημοσιεύσεις και παρακολουθούμε την απήχησή τους, παρακολουθούμε την απόδοση των διαφημίσεων. Ρίχνουμε μια ματιά στις περασμένες δημοσιεύσεις, ελέγχουμε τι ανέβασαν οι ανταγωνιστές της επιχείρησης, καθώς και ο τύπος, οι προμηθευτές κοκ.

Σχεδιάζουμε τις δημοσιεύσεις/ tweets της επόμενης ημέρας και φροντίζουμε πάντα να έχουν συνάφεια με τις προηγούμενες αλλά και τη γενική εικόνα της επιχείρησης.

 

  • Εβδομαδιαία, κάνουμε ένα βημα πίσω και ελέγχουμε συγκεντρωτικά την απόδοση των προηγούμενων 7 ημερών, χαράσουμε στρατηγική στα posts της επόμενης εβδομάδας και μαζί επιλέγουμε κωδικούς σε προσφορά ή το προϊόν/ υπηρεσία που θέλετε να προωθήσουμε. Τρέχουμε διαγωνισμούς, συμβαδίζουμε με τα θέματα της επικαιρότητας και άλλους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τη ζήτηση και την προσφορά.

 

  • Κάθε δημοσίευση, κάθε ενέργεια και κάθε τακτική που εφαρμόζουμε στα social media πρέπει να βασίζεται σε μια ευρύτερη στρατηγική. 'Ετσι, σε διάστημα ενός μήνα, εάν ρίξουμε μια ματιά σε στατιστικά στοιχεία, αναλύσουμε τα κόστη και το τζίρο, τις ενέργειες των χρηστών και τα δημογραφικά τους στοχεία (πληροφορίες που αντλούμε μέσα από το Analytics κάθε πλατφόρμας social media) έχουμε στη διάθεσή μας εξαιρετικό feedbackγια την πορεία και την επιτυχία. Η ομάδα της Advisable είναι σε συνεχή επαφή με τον κάθε πελάτη, παρέχοντας πλήρη εικόνα για την πορεία, σχολιάζοντας τα θετικά ή τα αρνητικά κάθε καμπάνιας, συζητώντας νέες ιδέες και ενέργειες!

 

  • Μέσα στο χρονοδιάγραμμα, ορίζονται και στόχοι τριμήνου, εξαμήνου ή ετήσιοι, ώστε κάθε βήμα στον κόσμο των social media να είναι όσο πιο σταθερό και σίγουρο γίνεται.

 

Εσείς πόσο χρόνο αφιερώνετε καθημερινά, εβδομαδιαία και μηνιαία στα social media του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας?