Blog

07 Jul

 

Απαντήσεις όπως “10 λεπτά” ή “περίπου μια ώρα” ή “αφιερώνω κάθε Δευτέρα 2-3 ώρες” δεν γίνονται δεκτές!

Επιτυχημένη παρουσία στα social media εξασφαλίζεται μόνο με στρατηγική και συνεχή παρακολούθηση και συμμετοχή.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα digital marketing της Advisable ξεχωρίζει τις ενέργειες που οδηγούν σε μια πετυχημένη social media παρουσία σε 3 κατηγορίες: τα καθημερινά, τα εβδομαδιαία και τα μηνιαία!

 

  • Καθημερινά λοιπόν, εμείς ελέγχουμε για σχόλια, μηνύματα, κριτικές και κοινοποιήσεις.

Αναρτούμε δημοσιεύσεις και παρακολουθούμε την απήχησή τους, παρακολουθούμε την απόδοση των διαφημίσεων. Ρίχνουμε μια ματιά στις περασμένες δημοσιεύσεις, ελέγχουμε τι ανέβασαν οι ανταγωνιστές της επιχείρησης, καθώς και ο τύπος, οι προμηθευτές κοκ.

Σχεδιάζουμε τις δημοσιεύσεις/ tweets της επόμενης ημέρας και φροντίζουμε πάντα να έχουν συνάφεια με τις προηγούμενες αλλά και τη γενική εικόνα της επιχείρησης.

 

  • Εβδομαδιαία, κάνουμε ένα βημα πίσω και ελέγχουμε συγκεντρωτικά την απόδοση των προηγούμενων 7 ημερών, χαράσουμε στρατηγική στα posts της επόμενης εβδομάδας και μαζί επιλέγουμε κωδικούς σε προσφορά ή το προϊόν/ υπηρεσία που θέλετε να προωθήσουμε. Τρέχουμε διαγωνισμούς, συμβαδίζουμε με τα θέματα της επικαιρότητας και άλλους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τη ζήτηση και την προσφορά.

 

  • Κάθε δημοσίευση, κάθε ενέργεια και κάθε τακτική που εφαρμόζουμε στα social media πρέπει να βασίζεται σε μια ευρύτερη στρατηγική. 'Ετσι, σε διάστημα ενός μήνα, εάν ρίξουμε μια ματιά σε στατιστικά στοιχεία, αναλύσουμε τα κόστη και το τζίρο, τις ενέργειες των χρηστών και τα δημογραφικά τους στοχεία (πληροφορίες που αντλούμε μέσα από το Analytics κάθε πλατφόρμας social media) έχουμε στη διάθεσή μας εξαιρετικό feedbackγια την πορεία και την επιτυχία. Η ομάδα της Advisable είναι σε συνεχή επαφή με τον κάθε πελάτη, παρέχοντας πλήρη εικόνα για την πορεία, σχολιάζοντας τα θετικά ή τα αρνητικά κάθε καμπάνιας, συζητώντας νέες ιδέες και ενέργειες!

 

  • Μέσα στο χρονοδιάγραμμα, ορίζονται και στόχοι τριμήνου, εξαμήνου ή ετήσιοι, ώστε κάθε βήμα στον κόσμο των social media να είναι όσο πιο σταθερό και σίγουρο γίνεται.

 

Εσείς πόσο χρόνο αφιερώνετε καθημερινά, εβδομαδιαία και μηνιαία στα social media του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας?

24 Jun

Δείκτης απόκρισης σελίδων στο facebook

 

Παρατηρήσατε το εικονίδιο “Υψηλό ποσοστό απαντήσεων σε μηνύματα” που εμφανίζεται κάτω από τη φωτογραφία εξωφύλλου της σελίδας σας στο Facebook?

Το Facebook μας προσφέρει ακόμη ένα δείκτη απόδοσης της σελίδας μας, ανάλογα με το πόσο γρήγορα απαντάμε στα μηνύματα των χρηστών. Εάν το εικονίδιο είναι πράσινο, τότε σημαίνει πως τις τελευταίες 7 ημέρες, το 90% το μηνυμάτων έχει απαντηθεί σε μέσο χρόνο 5 λεπτών.

Όταν η σελίδα αποκτήσει αυτό το εικονίδιο, τότε είναι φανερό σε όλους τους οι επισκέπτες , ενώ σε αντίθετη περίπτωση τα στατιστικά είναι εμφανή μόνο στους διαχειριστές.

 

Πόσο σημαντικό είναι αυτό το εικονίδιο για τη σελίδα μου;

Ο δείκτης απόκρισης σελίδων στο Facebook, ενθαρρύνει τους χρήστες να στείλουν ένα μήνυμα στη σελίδα και να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Επικοινωνία με πελάτες μέσω των social media, μπορεί να μειώσει το κόστος εξυπηρέτης μέσω τηλεφώνου ή στο φυσικό κατάστημά σας. Ακόμη, μετά την απάντησή σας, ο χρήστης μπορεί να οδηγηθεί άμεσα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να ολοκληρώσει την αγορά του.

 

Μα είναι ακατόρθωτο να απαντώ στο 90% των μηνυμάτων μέσα σε 5 λεπτά.

Είναι όντως ιδιαίτερο δύσκολο να απαντάτε στα μηνύματα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Εάν συνεργάζεστε με κάποιο digital agency τότε σαφώς είναι πιο εύκολο να έχετε πολύ γρήγορη απόκριση. Σε κάθε περίπτωση σας προτείνουμε να απαντάτε άμεσα με κάποιο αυτοματοποιημένο μήνυμα -μετά από πρόσφατη αναβάθμιση του facebook, πλέον έχετε στη διάθεσή σας και αυτή την δυνατότητα- και να επανέρχεστε με ολοκληρωμένη απάντηση μέσα στις εργάσιμες ώρες τις εταιρείας σας.

 

Σημείωση: Μόνο οι Σελίδες που έχουν επιτρέψει στους άλλους να επικοινωνούν με τη Σελίδα περιέχουν πληροφορίες σχετικά με το ποσοστό απαντήσεων.

 

Έχετε απορίες σχετικά με το δείκτη απόκρισης σελίδων του Facebook; Επικοινωνήστε μαζί μας!

23 Jun

 

 

Κάθε δημοσίευση που αναρτάται στα social media, συνοδεύεται από απήχηση και αλληλεπίδραση.

Απήχηση δημοσιεύσεων είναι ο συνολικός αριθμός χρηστών που έχουν δει τη δημοσίευση. Σε κάθε δημοσίευση όμως, στόχος μας είναι να ωθήσουμε το χρήστη να μας αφήσει ένα comment, να μας δηλώσει πως του αρέσει η δημοσίευση ή να κάνει κοινοποιήση ώστε να τη δουν και οι φίλοι του!

 Ποιες είνα πιο συχνές ενέργειες των χρηστών στο FToacebook?

Σύμφωνα με έρευνα της globalwebindex.net:

  • 69% των χρηστών κάνουν κλικ στο κουμπί Like
  • 57% των χρηστών χρησιμοποιούν την εφαρμογή messenger
  • 54% των χρηστών διαβάζουν άρθρα
  • 54% σχολιάζουν δημοσιεύσεις
  • 52% των χρηστών συνδέονται για ενημέρωση

 Περιγράψτε μας τη συμπεριφορά των δικών σας χρηστών!


Πηγή: wersm.com | What are you doing on Facebook?